Рекордите на пистата Нюрбургринг – популярно мерило за развитието на отделните компании, падат все по-често напоследък. След като преди няколко седмици Porsche Panamera стана най-бързият сериен седан на трасето, сега Alfa Romeo Giulia QV подобри неговото време. Интересното е, че немците взеха въпросния рекорд именно от същия модел, като тогава той беше екипиран с ръчна
Рекордите на пистата Нюрбургринг – популярно мерило за развитието на отделните компании, падат все по-често напоследък. След като преди няколко седмици Porsche Panamera стана най-бързият сериен седан на трасето, сега Alfa Romeo Giulia QV подобри неговото време.
Интересното е, че немците взеха въпросния рекорд именно от същия модел, като тогава той беше екипиран с ръчна скоростна кутия. Сега, италианците се върнаха на пистата с автоматик, който намали времето за една обиколка с цели седем секунди – до 7:32 секунди.
Въпросната кутия, в режим Race, преключва предавките за невероятните 150 милисекунди, което очевидно помага на заводския пилот на компанията Фабио Франс да постави новия рекорд в тази категория.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *