728 x 90

Alfa Romeo най-после каза какви модели ще прави

Alfa Romeo най-после каза какви модели ще прави

След дълго чакане и неколкократно отлагане Alfa Romeo най-после представи производствения си план за следващите пет години, а моделите в него повече или по-малко бяха очаквани. Естествено, началото поставя кросоувърът Stelvio, който е в класа на BMW X3 и който трябва да дебютира на автомобилното изложение в Лос Анжелис, но вече се появиха поредица негови

След дълго чакане и неколкократно отлагане Alfa Romeo най-после представи производствения си план за следващите пет години, а моделите в него повече или по-малко бяха очаквани.

Естествено, началото поставя кросоувърът Stelvio, който е в класа на BMW X3 и който трябва да дебютира на автомобилното изложение в Лос Анжелис, но вече се появиха поредица негови снимки включително и кадър, направен в завода на Alfa.

Разрастването на гамата на Alfa ще продължи с добавянето на голям седан, който ще е позициониран над Giulia. Моделът ще е в сегмента на Volvo S90, Е-класата на Mercedes и 5-ата серия на BMW, като се предполага, че това ще е флагманът на италианската марка.

Италианците планират и сериозен отговор на нарастващото търсене на кросоувъри в световен мащаб – така към Stelvio ще се присъедини по-голям модел в класа на BMW X5, както и по-малък, който ще се бори с Х1.

Според новия план на марката, Alfa Romeo ще представи и два „специални” модела. Тук информацията е все още неясна, но най-вероятно става въпрос за купе и кабриолет, които ще бъдат изградени върху новата платформа на Alfa със задно предаване.

И накрая, ще разберем и каква ще е съдбата на MiTo и Giulietta – моделите, които дебютираха през 2008 и 2010 година. Тук обаче засега властват слуховете. Най-вероятно MiTo няма да има заместник, тъй като сегментът на двувратите хечбеци в Европа на практика изчезва. При Giulietta проблемът е малко по-различен – шефовете на Alfa все още не са решили дали моделът ще остане с предно предаване или ще мине на задно.

С новия производствен план Alfa Romeo демонстрира, че се завръща при сериозните производители с почти пълна гама модели, но историята сочи, че италианците са твърде гъвкави и понякога непредвидими, когато трябва да изпълняват подобни планове.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт