Buick може и да не е сред най-популярните марки в Европа или да има имидж на умиращ бранд в Америка, но в Китай нещата стоят доста по-различно. Всъщност, в комунистически Китай Buick е една от най-популярните марки и това важи както за сезани, които поразително приличат на Opel Insignia, така и за миниванове, които допреди
Buick може и да не е сред най-популярните марки в Европа или да има имидж на умиращ бранд в Америка, но в Китай нещата стоят доста по-различно. Всъщност, в комунистически Китай Buick е една от най-популярните марки и това важи както за сезани, които поразително приличат на Opel Insignia, така и за миниванове, които допреди 203 години са били популярни в Щатите.
На предстоящото автомобилно изложение в Гуанджоу Buick планира да покаже впечатляващ хибриден концепт, за който освен името му – Velite, се знае твърде малко.
Velite се задвижва от бензинов двигател и електромотор и се предполага, че той ще е предвестник на хибридните модели на Buick, които ще се предлагат като самостоятелна марка – Buick Blue.
От GM упорито пазят в тайна техническите характеристики на Velite, но потвърдиха за бензиновия двигател с впръскване на горивото, които ще работи с „най-новата модулна система за електрическо задвижване” на концерна. Батериите ще са модулни литиево-йонни.
Дебютът на Velite ще е на 18 ноември, а според много анализатори това е стъпка в правилната посока и силното присъствие на Buick в Китай и добрите продажби там могат да възродят марката.
От началото на юни миналата година Buick има нов главен дизайнер – Брайън Незбит, който вече успя да впечатли автомобилната индустрия с дебютиралия в Детройт през януари концепт Buick Avista. Затова и рецептата за успех сега не е никак сложна – красиви автомобили от създателя на Chrysler PT Cruiser и пари, спечелени от продажбите в Китай – така Buick може да върне старата си слава.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *