728 x 90

Във Ferrari откриха хибридите

Във Ferrari откриха хибридите

Ferrari планира увеличение на производството, както и лансирането на хибридни модели. Това обяви президентът на компанията Серджо Маркионе, който е на път да отхвърли още един от постулатите, останал от Енцо Ферари, който винаги е твърдял, че колите на италианската марка трябва да са изключително ексклузивни. Най-закоравелите фенове на Скудерията трудно преглътнаха факта, че компанията

Ferrari планира увеличение на производството, както и лансирането на хибридни модели. Това обяви президентът на компанията Серджо Маркионе, който е на път да отхвърли още един от постулатите, останал от Енцо Ферари, който винаги е твърдял, че колите на италианската марка трябва да са изключително ексклузивни.

Най-закоравелите фенове на Скудерията трудно преглътнаха факта, че компанията се обърна отново към бензиновите турбо мотори, а хибридните технологии все още им звучат като нещо мръсно. Но пък точно те ще свалят общото ниво на вредни емисии, отделяни от моделите на Черното конче и се очаква да привлекат нови клиенти към марката.

В LaFerrari се появиха електромотори, но присъствието им беше извинено с това, че те подпомагат повишаването на мощността на бензиновия V12 двигател.

Ограниченията, налагани от правилата за вредни емисии, на които се подчиняват автомобилните компании, не позволяват на Ferrari да произвежда повече от 9000 коли годишно.

Маркионе обяви, че се надява на 8000 коли тази година и през 2019 компанията вече трябва да произвежда 9000 бройки. А само преди малко повече от 15 години годишното производство на легендарната италианска марка едва беше надхвърлило 3000 коли.

С навлизането на хибридните версии в гамата на Ferrari, производството на компанията трябва да отскочи на 10 000 автомобила годишно до 2025. Поне такива са идеите на Маркионе.

„Макар, че никога не съм поставял такива цели, нито пък съм поемал подобни ангажименти, мисля, че е възможно годишните ни продажби са стигнат 10 000 през 2025 година”, заяви Маркионе.

По-рано тази година Ferrari се отдели от FIAT Chrysler, а планът е Скудерията да се превърне в глобална марка за луксозни стоки, не само за скъпи спортни автомобили.

В понеделник Ferrari обяви ръст на приходите с 10% в рамките на третото тримесечие на годината, скок на продажбите с 8%, а цените на акциите на компанията веднага се качиха с 7%.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт