728 x 90

Наследникът на Ferrari F12tdf ще е хибрид

Наследникът на Ferrari F12tdf ще е хибрид

Ferrari планира изключително интересен наследник на супер модела F12tdf, чийто производствен тираж беше напълно разпродаден малко след представянето на автомобила. Италианската компания официално се насочи към V8 турбо моторите, загърбвайки атмосферните V12 машини, но точно наследникът на F12tdf може да зарадва най-верните привърженици на Скудерията и големите атмосферни двигатели. Решението е включването на 6,3-литровия V12

Ferrari планира изключително интересен наследник на супер модела F12tdf, чийто производствен тираж беше напълно разпродаден малко след представянето на автомобила.

Италианската компания официално се насочи към V8 турбо моторите, загърбвайки атмосферните V12 машини, но точно наследникът на F12tdf може да зарадва най-верните привърженици на Скудерията и големите атмосферни двигатели.

Решението е включването на 6,3-литровия V12 атмосферен двигател в хибридна система, което ще позволи някакво вместване в изисквания за нивото на вредните емисии и разхода на гориво.

Все още не е ясно кога точно ще се появи наследникът на F12tdf, но от компанията подсказаха, че това ще се случи в рамките на следващите три години. А формулата за „мек хибрид” вече проработи отлично при LaFerrari, така че моделът, който ще наследи F12tdf също ще бъде изпълнен по нея и ще има по-добри екологични показатели, по-нисък разход на гориво, а в същото време инженерите няма да правят компромис с динамиката и мощността на колата.

Може би новият модел също ще получи хибридната система HY-KERS, която се родее с първото поколение хибридно задвижване във Формула 1 и осигурява мощност 163 конски сили.

При LaFerrari тази система осигури намаляване на разхода на гориво с 40%, подобри динамиката, но присъствието й на борда увеличи теглото на колата.

Естествено, при LaFerrari двигателят е разположен пред задния мост, а при наследникът на F12tdf ще е зад предния мост, но в Маранело са сигурни, че ще могат да се справят без проблеми с разпределението на теглото, усложнено от присъствието на хибридната система.

Засега прототипът на новия модел е правил тестове само на пистата на компанията „Фиорано” в Маранело, а догодина или дори през 2018 можем да очакваме, че папараците ще го засекат на изпитания извън базата на Ferrari.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт