Макар и SUV автомобилите да са основен поминък за автомобилните производители през последните години, нишовите коли продължават да играят важна роля в бизнеса. Такива определено са спортните машини, като особено важно място заемат горещите хечбеци. Ford е една от най-активните марки на този пазар, като от Синия овал изкараха интересна статистика за клиентите, които предпочитат
Макар и SUV автомобилите да са основен поминък за автомобилните производители през последните години, нишовите коли продължават да играят важна роля в бизнеса. Такива определено са спортните машини, като особено важно място заемат горещите хечбеци.
Ford е една от най-активните марки на този пазар, като от Синия овал изкараха интересна статистика за клиентите, които предпочитат ST модели.
Що се отнася до стандартната Fiesta, средната възраст на купувачите там е 45 години. При ST модификацията тя е с 10 години по-ниска, а средната годишна заплата на клиентелата тук е двойно по-висока.
При по-големите Focus ST и Focus RS разликата със купувачите на стандартния Focus е съответно 10 и 5 години. С най-висока годишна заплата са собствениците на RS, които взимат над два пъти и половина повече от собствениците на обикновен Focus.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *