728 x 90

Вече спекулират с цената на Dodge Challenger Demon

Вече спекулират с цената на Dodge Challenger Demon

Dodge твърди, че е построил най-бързия сериен автомобил на света, който може да достигне 60 мили в час (96 километра в час) за само 2.3 секунди. Колата вече има почти култов статус, още преди началото на производството, и точно това доведе до изкуственото покачване на цената й. В eBay вече може да бъде открита първата обява

Dodge твърди, че е построил най-бързия сериен автомобил на света, който може да достигне 60 мили в час (96 километра в час) за само 2.3 секунди. Колата вече има почти култов статус, още преди началото на производството, и точно това доведе до изкуственото покачване на цената й.

В eBay вече може да бъде открита първата обява за Demon, като продавачът казва, че дори не е конфигурирал точния екземпляр. Въпреки това, цената е три пъти по-висока от тази, която производителя иска – 250 000 долара срещу около 85 000 долара.

Онлайн продавачът не просто не е виждал колата си, а все още не е ходил до дилърство на марката, за да уточни подробностите. Именно това дава възможността на потенциалния следващ клиент да избере сам екстрите.

Американците предвиждат да произведат 3300 бройки за модела, като в САЩ ще бъдат пласирани 3000 от тях. Монтажната дейност започва през лятото, а доставките от есента.

Официалният вносител на марката у нас обяви чрез Facebook страницата си, че Demon ще бъде предлаган у нас, но все още не е ясна неговата цена. Производствената бройка е силно лимитирана за нашата страна, което ограничава възможността за тест преди покупка.

В САЩ колата тръгва от 85 000 долара, което ни навява на мисълта, че в България цената ще е поне 150 000 лева. За сравнение, българската цена на Challenger R/T Plus HEMI е 80 000 лв.

Колата вече държи доста интересен рекорд на Гинес – най-продължително разстояние, изминато от сериен автомобил с предни колела във въздуха. Точно така – Demon ускорява толкова бързо и рязко, че успява да повдигне предницата си.

Може би най-важната подробност около модела, освен доработката на мотора, който все пак остава пригоден за употреба по публични пътища, е сваленото тегло. Около 100 килограма са били отнети от общото тегло на Challenger SRT, благодарение на премахването на шумоизолацията и три от седалките в интериора.

Американската компания не предвижда да продава колата с ръчна трансмисия – поради простата причина, че това ще забави ускорението. Автоматиците са по-бързи от човешките реакции.

Силата от 8-цилиндрови мотор достига до колелата посредством 20-цолови гуми, като широчината на задните колела е над 300 милиметра.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт