728 x 90

В Америка се опитват да си купят концепт след реклама

В Америка се опитват да си купят концепт след реклама

Cadillac се похвали, че телевизионна реклама с участието на концепта Escala е повишила търсенето на модели от бранда като цяло. Освен това, клиенти искали да си купят именно този автомобил, който обаче е само студия на този етап. Идеята на американците била да загатнат пред хората как ще се развива марката през следващите години. Концептът

Cadillac се похвали, че телевизионна реклама с участието на концепта Escala е повишила търсенето на модели от бранда като цяло. Освен това, клиенти искали да си купят именно този автомобил, който обаче е само студия на този етап.

Идеята на американците била да загатнат пред хората как ще се развива марката през следващите години. Концептът беше показан миналата година и се очаква да повлияе на дизайна на новите модели на бранда.

Но доста от потребителите не схванали веднага посланието и вместо това се обадили да попитат за цената на автомобила. След като били разочаровани от отговора, в крайна сметка си тръгвали с CT6 като заместител.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт