728 x 90

Кола Nissan търси партньора си

Кола Nissan търси партньора си

„Аз съм бяла, но съм тунингована с доста карбон. Имам си много червени акценти, джантите ми са черни, а спирачните устройства – оранжеви. Казвам се GT-R NISMO.  И съм единствена…“  Не, недейте да мислите, че autoclub.bg се е превърнал в сайт за запознанства. Макар че всъщност правим точно това – срещаме тези, които се интересуват

„Аз съм бяла, но съм тунингована с доста карбон. Имам си много червени акценти, джантите ми са черни, а спирачните устройства – оранжеви. Казвам се GT-R NISMO.  И съм единствена…“  Не, недейте да мислите, че autoclub.bg се е превърнал в сайт за запознанства. Макар че всъщност правим точно това – срещаме тези, които се интересуват от коли, с всички автомобили и така те се влюбват и правят своя избор.   

Сега обаче ситуацията е различна. Колата е само една, уникална и единствена за страната ни. И всъщност тя ще избира своя партньор. Да знаете, адски е взискателна. И категорично не е за всеки, който я пожелае.

До момента говоря за тази кола в женски род. Но всъщност това е тежък мъжкар, спортен тип. И, знае ли човек, може да му скочат партньори от всякакъв пол. Но едно е ясно: този върхов модел спортен Nissan изисква специално отношение, много сериозни умения и задълбочено взаимно опознаване на характерите. И чак тогава ще разберете неговите истински качества и ще усетите истинското удоволствие, което тази връзка може да ви достави.

Хайде стига толкова романтика! Този GT-R е най-силният сериен модел на японската марка. Допълнението NISMO (съкратено название, идващо от NISAN MOTORSPORT) предлага иновативни технологии и висока динамика за спортни изживявания, но не само на писта, а предназначени за шофиране и на пътя всеки ден. Под капака на спортното купе се крие 3.8-литров би-турбо V6 двигател с 600 коня мощност. Предната броня е изработена изцяло от карбон, за да се намали теглото. А за по-доброто охлаждане на мощния двигател тъмната хромирана „V-motion” радиаторна решетка е увеличена, за да осигурява по-голям поток въздух.

Промените в дизайна са внимателно изпълнени, за да подобрят аеродинамиката и да гарантират висока притискаща сила, по-голяма от на всеки друг сериен Nissan до момента, което води до изключителна стабилност при висока скорост. Поведението на пътя е подобрено и благодарение на съществено подсилената структура на купето. Това е позволило на инженерния екип допълнително да прецизира настройките на амортисьорите, пружините и стабилизаторите на NISMO версията на иначе познатия ни спортист.

Едно от основните достойнства на GT-R е още по-луксозният и изискан интериор. Версията NISMO не прави изключение. Променените като дизайн арматурно табло, волан и централна конзола са облицовани с висококачествена кожа. Уникални за тази версия са карбоновите седалки Recaro, тапицирани с кожа и червени акценти от Alcantara.

Цената на GT-R NISMO също го прави изключителен и демонстрира каприз при търсенето на подходящ партньор. Той струва 361 900 лева, което го прави най-скъпият Nissan, внасян някога в България. Само за сравнение ще ви кажа, че стандартния GT-R, който е само с 30 к.с. по-слаб, е с почти 150 000 лева по-изгоден. Тази разлика би ви стигнала да допълните автопарка си с още четири нови автомобили от богата гама на марката – един SUV X-Trail, един бандит Juke, една революционна градска Micra и една мултифункционална Navara. Нали помните, че ви казах – GT-R NISMO не е за всеки!

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт