728 x 90

Новият Porsche Cayenne Turbo е по-бърз от BMW M2, Audi RS3 и Mercedes-AMG SL65

Вчера Porsche представи най-мощната версия на високопроходимия си автомобил Cayenne. По време на изложението във Франкфурт, немците извадиха варианта Turbo, който получава нов мотор с повече мощност. Става дума за 4.0-литров битурбо 8-цилиндров агрегат, чиято мощност е 550 к.с. Те се изпращат до четирите колела посредством 8-степенна автоматична трансмисия и оптимизирано 4х4 предаване. Благодарение на

Вчера Porsche представи най-мощната версия на високопроходимия си автомобил Cayenne. По време на изложението във Франкфурт, немците извадиха варианта Turbo, който получава нов мотор с повече мощност.

Става дума за 4.0-литров битурбо 8-цилиндров агрегат, чиято мощност е 550 к.с. Те се изпращат до четирите колела посредством 8-степенна автоматична трансмисия и оптимизирано 4х4 предаване.

Благодарение на тази силова установка, ускорението от място до 100 км/ч отнема само 4.1 секунди, а опционалният пакет Sport Chrono сваля тая стойност с 0.2 секунди. Спринтът до 60 мили в час (96 км/ч) става за 3.7 секунди.

Бързо сравнение на тези стойности с възможностите на популярни автомобили показва, че джипката е по-бърза в спринта от множество спортни машини.

Така например, Cayenne Turbo ускорява от място до 60 мили/час по-бързо от BMW M2, Audi RS3, Porsche Cayman 718 S, Mercedes-AMG SL65 и други.

Ето и голяма част от спортните коли, от които Cayenne Turbo е по-бърз:

  • Lexus LC 500 – 4.3 секунди
  • Cadillac ATS-V – 4.2 секунди
  • Chevy Camaro SS – 4.1 секунди
  • BMW M2 – 4.0 секунди
  • Audi RS3 – 3.9 секунди
  • Jaguar F-Type R – 3.9 секунди
  • Mercedes-AMG SL65 – 3.9 секунди
  • Porsche 718 Cayman S – 3.8 секунди
  • Aston Martin DB11 V12 – 3.7 секунди
  • Porsche 911 Carrera S PDK – 3.7 секунди
  • 2019 Porsche Cayenne Turbo – 3.7 секунди

Освен това, джипката се превърна в първия автомобил в своя клас, който предлага активна аеродинамика – адаптивен спойлер на покрива, който може да стабилизира колата при висока скорост или да подпомага нейното спиране.

Също така, новости има и при окачването, което сега работи в пет различни режима според желанията на шофьора. Porsche казва, че то съчетава най-добрите черти на три напълно различни класа автомобили – спортни, комфортни и офроуд.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт