В Nissan очакват силно представяне на японската марка на европейския пазар до края на 2017, както и през цялата 2018-а. Причината е в сериозното и интересно подсилване на гамата модели, които Nissan продава на Стария континент. Първо се появи новото поколение на успешния субкомпактен модел Micra, после дойде освежаването на хита Qashqai, а пазара на
В Nissan очакват силно представяне на японската марка на европейския пазар до края на 2017, както и през цялата 2018-а. Причината е в сериозното и интересно подсилване на гамата модели, които Nissan продава на Стария континент.
Първо се появи новото поколение на успешния субкомпактен модел Micra, после дойде освежаването на хита Qashqai, а пазара на електромобили ще бъде атакуван от втората генерация на най-продавания модел в този сегмент в световен мащаб Leaf.
Лансирането на новите модели доведе до покачване на продажбите на Nissan в Европа с 5,4 процента до 452 011 коли, а пазарният дял на марката се повиши с 0,1% до 3,8 процента за първите девет месеца на годината, според информацията на ACEA.
Прогнозата за още по-добра 2018 година е на Даниеле Скилачи, изпълнителният вицепрезидент на Nissan, който отговаря за глобалния маркетинг и продажбите на марката. А причините, според него, са логични – през 2018 компанията ще има цяла година на разположение да продава споменатите три модела, които определено се харесват на клиентите.
Скилачи прогнозира и сериозен ръст на продажбите на Nissan в Русия, който обаче все още не се случва. През септември пазарът там отбеляза ръст от 8%, а за първите девет месеца на годината растежът на пазара е 9%. При Nissan увеличението е 1 и 2 процента по двата показателя.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *