Имената на режимите на задвижване в суперавтомобилите трябва хем да ужасяват, хем да възбуждат хората зад волана. Обикновено те означават, че колите с мотори V8, V10 или V12 са готови да се пуснат на пистата. Случаят с кросоувъра Lamborghini Urus с режима SABBIA обаче не е такъв, той е предназначен за движение на пясък. А
Имената на режимите на задвижване в суперавтомобилите трябва хем да ужасяват, хем да възбуждат хората зад волана. Обикновено те означават, че колите с мотори V8, V10 или V12 са готови да се пуснат на пистата. Случаят с кросоувъра Lamborghini Urus с режима SABBIA обаче не е такъв, той е предназначен за движение на пясък. А в случая от промотираното от италианската компания видео – в пустинята.
Това не е първият голям луксозен SUV, който ще се движи по дюните – братовчедът на това бъдещото ламборгини – Bentley Bentayga, също се справя добре в Близкия Изток. Както и Range Rover.
Освен Sabbia, Urus има и режими на шофиране Strada, Sport, Corsa, Terra и Neve. Последните два се превеждат като земя и сняг.
Lamborghini Urus ще разполага в началото на производството, което стартира след броени месеци, с 4-литров бензинов двигател с мощност 650 коня. Още следващата година ще излезе обаче и хибридна версия. В началото ще бъдат пуснати хиляда бройки от италианската луксозна джипка, а после още 3500.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *