Следващото поколение Subaru WRX STI, което вече се раздели с името Impreza, най-вероятно ще се лиши и от 2,5-литровия турбо мотор, който ще отстъпи място на по-ефективен двигател. Шефът по продажбите и маркетинга на Subaru в Европа Давид Дело Стрито обясни, че този двигател „просто няма да съществува в бъдеще”. Той обаче не осигури още
Следващото поколение Subaru WRX STI, което вече се раздели с името Impreza, най-вероятно ще се лиши и от 2,5-литровия турбо мотор, който ще отстъпи място на по-ефективен двигател. Шефът по продажбите и маркетинга на Subaru в Европа Давид Дело Стрито обясни, че този двигател „просто няма да съществува в бъдеще”.
Той обаче не осигури още подробности за задвижването на следващия WRX STI, като обясни, че в Subaru следят внимателно „развитието на пазара и системите за задвижване”.
Слуховете за електрификация на следващия STI от страна на Subaru стават все повече. Предполага се, че на борда на колата ще се появи нов 2-литров боксер с турбо, който ще задвижва предните колела, а задните ще се задвижват от електромотор. Така Subaru ще запази известната си система за задвижване 4х4 и ще се впише в новите изисквания за намаляване на разхода на гориво и снижаване на вредните емисии.
Новите WRX и WRX STI ще се появят най-рано през 2020 година, като и двата модела ще използват новата платформа SGP (Subaru Global Platform), а дизайнът би трябвало да е еволюция или версия на този, който демонстрира концепът Viziv Performance.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *