728 x 90

Infiniti QX50 дебютира с първия сериен двигател с променлива компресия

Infiniti QX50 дебютира с първия сериен двигател с променлива компресия

Infiniti най-накрая показа наследник на компактната си джипка QX50 – новият модел ще дебютира публично по време на изложението в Лос Анджелис в края на следващата седмица и ще продължи да носи същото име. Голямата новина тук, освен, че японците описват колата си като "най-напредничавата" в своята история, е 2.0-литровият турбо мотор с променлива компресия.

Infiniti най-накрая показа наследник на компактната си джипка QX50 – новият модел ще дебютира публично по време на изложението в Лос Анджелис в края на следващата седмица и ще продължи да носи същото име.

Голямата новина тук, освен, че японците описват колата си като "най-напредничавата" в своята история, е 2.0-литровият турбо мотор с променлива компресия. По думите на компанията, агрегатът сам нагажда своята компресия, за да осигури оптимален прилив на мощност в комбинация с максимално нисък разход на гориво във всеки един момент. Резултатът е въртящ момент подобен на дизелов мотор, а мощността е цели 268 к.с.

Когато е екипиран с новия двигател, QX50 ще може да се изстрелва от място до 100 км/ч в рамките на само 6.3 секунди. Максималната скорост ще бъде 230 км/ч.

В пряко сравнение със своя предшественик, новият QX50 може да се похвали с подобрена ефективност до 37 процента, когато става дума за новия 2.0 турбо срещу предишния V6 бензинов мотор. И в двата случая агрегатът работи заедно с безстепенна скоростна кутия.

Изграден върху чисто нова платформа, второ поколение QX50 ще предлага повече пространство в интериора и по-голям багажник. Освен това, устойчивостта на усукване на конструкцията е сериозно подобрена.

Продажбите започват догодина, когато ще разберем и цената на новия модел.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт