728 x 90

Как Toyota ще използва роторния мотор на Mazda

    Toyota може да използва роторен двигател от Mazda като удължител на пробега за автономния шатър E-Palette, който беше представен на изложението CES в Лас Вегас в началото на седмицата. Тестовете на E-Palette ще започнат до няколко години, а възможността да се използва малък по работен обем роторен мотор, който да осигурява електричество за системата за

    Toyota може да използва роторен двигател от Mazda като удължител на пробега за автономния шатър E-Palette, който беше представен на изложението CES в Лас Вегас в началото на седмицата.

    Тестовете на E-Palette ще започнат до няколко години, а възможността да се използва малък по работен обем роторен мотор, който да осигурява електричество за системата за задвижване на шатъла. Това решение ще увеличи сериозно пробега на возилото, като ще спести и много време, необходимо за зареждане на батериите.

    При представянето на E-Palettе, Mazda попадна сред първоначалните партньори на проекта на Toyota, а другите са Amazon, DiDi, Pizza Hut и Uber, което най-малкото подсказва посоката на развитие на шатъла.

    „Mazda ще осигури техническа информация за това как роторният двигател може да бъде използван като удължител на пробега, като това ще стане в процеса на развитието на модела. Ще има повече информация с напредването на проекта”, обясни говорителя на Mazda Джейкъл Браун пред Green Car Reports.

    Инженерите на Mazda работят от няколко години по идеята роторният мотор да се използва като удължител на пробега и такова решение беше пробвано в концепта Mazda 2 Plug-in Hybrid. През миналата година компанията подаде документи за патент на роторен мотор, използван точно като удължител на пробега, а според слуховете, в Mazda вече се развива програма, много близка до тази на Toyota за E-Palette, поне по отношение на удължаването на пробега на електромобил чрез роторен двигател.

    Роторният двигател се отличава с висока мощност и малък работен обем, но досегашните такива мотори винаги са страдали от висок разход на гориво, като се очаква този проблем да бъде решен в близко бъдеще.

    Toyota представи E-Palette на CES с идеята това е да е „открита платформа”, а не традиционен автомобил. Така компаниите, които решат да го използват ще могат да го променят и моделират според нуждите си.

    Свързани публикации

    Оставете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

    Най-нови

    AUTOCLUB.BG във Facebook

    Facebook Pagelike Widget

    Спорт