Противно на очакванията McLaren Senna, чиято пистова версия GTR дебютира вчера в Женева, няма да има състезателен вариант. Предполагаше се, че точно със Senna GTR McLaren може да се върне в състезанията за издръжливост и дори „24 часа на Льо Ман”, но главният изпълнителен директор на компанията Майк Флюит отхвърли тази възможност. „Това е нашата
Противно на очакванията McLaren Senna, чиято пистова версия GTR дебютира вчера в Женева, няма да има състезателен вариант. Предполагаше се, че точно със Senna GTR McLaren може да се върне в състезанията за издръжливост и дори „24 часа на Льо Ман”, но главният изпълнителен директор на компанията Майк Флюит отхвърли тази възможност.
„Това е нашата концепция – създадохме най-бързия пистов автомобил, който има право да се движи по обществената пътна мрежа – обясни Флюит за Senna GTR. – Този проект ни позволи да напреднем сериозно в интересни области като намаляване на теглото и увеличаване на притискащата сила на аеродинамиката. Но Senna GTR няма да участва в състезания.”
С промените в аеродинамиката Senna GTR получава притискаща сила в размер на 1000 кг, а всички тези промени са като за състезания, но явно това няма да се случи.
McLaren планира да произведе 75 бройки Senna GTR, като това трябва да стане през 2019, а тиражът на базовия модел Senna е 500 коли.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *