Главният дизайнер на Hyundai Люк Донкерволк определи сегашния подход на марката да използва една и съща стилистика при оформлението на моделите си „скучен”. Пред списание Motoring Донкерволк обясни, че на сегашните модели на Hyundai им липсва индивидуалност и той е готов да поправи това. Донкерволк обеща, че следващите модели на корейската компания ще се проектират
Главният дизайнер на Hyundai Люк Донкерволк определи сегашния подход на марката да използва една и съща стилистика при оформлението на моделите си „скучен”. Пред списание Motoring Донкерволк обясни, че на сегашните модели на Hyundai им липсва индивидуалност и той е готов да поправи това.
Донкерволк обеща, че следващите модели на корейската компания ще се проектират така, че дизайнът им да отчита спецификата на сегмента, в който те ще се борят за клиенти. Първите такива модели ще се появят в края на тази или началото на следващата година.
В същото време Донкерволк обясни, че дизайнът на луксозната марка на Hundai – Genesis, ще бъде „по-последователен и сдържан”. Той обеща, че дизайнерският език на Genesis няма да е „вулгарен, прекален и твърде шумен”, както това се случи с Lexus и Infiniti.
Дизайнерът потвърди, че той и екипът му вече работят по разширяването на моделната гама на Genesis. В нея трябва да влязат три седана, два кросоувъра, купе и електромобил.
Донкерволк стана главен дизайнер на Hyundai през 2016 година, а преди това е работил за Bentley, Audi, SEAT и Lamborghini. Сред проектите му са два от най-известните модели на Lamborghini – Murcielago и Gallardo.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *