728 x 90

Ford Everest е SUV на рама шаси с битурбо мотор и 10-степенен автоматик

Ford Everest е SUV на рама шаси с битурбо мотор и 10-степенен автоматик

Ford Everest е един от моделите на фирмата, които са запазени само за пазара в Австралия. Машината не е нова, но беше току-що освежена, получавайки множество подобрения. Everest се базира на същата платформа, която стои в основата на Ranger, който се продава и у нас. Това на практика означава, че Everest е един от малко

Ford Everest е един от моделите на фирмата, които са запазени само за пазара в Австралия. Машината не е нова, но беше току-що освежена, получавайки множество подобрения.

Everest се базира на същата платформа, която стои в основата на Ranger, който се продава и у нас. Това на практика означава, че Everest е един от малко SUV автомобили в света, използващи рама конструкция.

Под предния капак на обновения модел вече се намира 2.0-литров битурбо дизелов мотор, който развива пикова мощност от 210 к.с. Това е същият мотор, който се предлага и при Ranger Raptor.

Агрегатът е вързан към новата 10-степенна автоматична скоростна кутия на Ford, която изпраща силата към всички четири колела. Мощността на 4-цилиндровия двигател е доста повече от тази на 3.2-литровия "петак", който се предлага и за Ranger в Европа.

Благодарение на новата си силова установка, Everest може да дърпа ремарке с тегло до сериозните 3.1 тона. 

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт