За 29-и път Спасовден или Празникът на шофьора беше отпразнуван в София с изложение и парад на ретро автомобили. За първи път се проведе и Конкурс за елегантност, в който участие взеха над 30 коли. Автомобилите бяха подредени на площада пред храм-паметник "Александър Невски". Организатори са Съюзът на българските автомобилисти и Българският автомобилен клуб "Ретро",
За 29-и път Спасовден или Празникът на шофьора беше отпразнуван в София с изложение и парад на ретро автомобили. За първи път се проведе и Конкурс за елегантност, в който участие взеха над 30 коли.
Автомобилите бяха подредени на площада пред храм-паметник "Александър Невски". Организатори са Съюзът на българските автомобилисти и Българският автомобилен клуб "Ретро", със съдействието на Столичната община.
За най-добра кола на шоуто журито определи Mercedes 220S/W187 от 1951-ва, собственост на Евгени Мутафчиев от Перник. Същият автомобил взе приза и в категорията “Следвоенни лимузини”.
Наградата на публиката отиде при Jaguar Hot Rod на СК БАС. За най-автентичен автомобил бе определен Mercedes 560 SEL от 1988-ма.
В категорията “Довоенни автомобили” за най-добър бе избран Mercedes 170 V от 1937 г. на Георги Пъшев. При следвоенните купета първи стана Renault Bulgaralpine.
В категория “Следвоенни кабриолети” начело застана Volkswagen Karman Ghia от 1959 година. Първи при източноевропейските автомобили стана “Варшава” от 1956-а.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *