Skoda вече тества четвъртото поколение на бестселъра си Octavia в Европа, като някои водещи автомобилни медии побързаха да разпространят предаврителни детайли. Според френския Automobile Magazine, машината ще заложи на малко по-консервативна визия спрямо фейслифта на сегашното поколение. Това означава, че най-вероятно двусекционните фарове ще отстъпят място на класически светлини, обединени в една рамка. В основа
Skoda вече тества четвъртото поколение на бестселъра си Octavia в Европа, като някои водещи автомобилни медии побързаха да разпространят предаврителни детайли.
Според френския Automobile Magazine, машината ще заложи на малко по-консервативна визия спрямо фейслифта на сегашното поколение. Това означава, че най-вероятно двусекционните фарове ще отстъпят място на класически светлини, обединени в една рамка.
В основа на модела ще се превърне адаптирана и подобрена версия на платформата MQB, която Volkswagen Group използва за редица свои автомобили. Теглото би трябвало да спадне с малко, а вътрешните обеми ще останат почти непроменени, тъй като и сега Octavia е сред най-големите автомобили в класа си.
Най-изненадващата информация касае желанието на Skoda да се раздели с дизеловите двигатели в гамата на Octavia. Дали това ще стане не е ясно, но машината ще се сдобие с нов 1.5-литров бензинов турбо мотор с мощност до около 200 к.с. Спортната версия RS ще разполага с 250 к.с.
Освен това, може би не от самото начало, Octavia ще се предлага и с хибридизирана версия на 1.5-литровия агрегат. Тук става дума за т.нар. мек хибрид, който използва 48-волтова електрическа система и интегриран стартер-генератор между мотора и скоростната кутия.
Предвижда се новата Octavia да направи своя дебют в края на следващата година или в първите месеци на 2020 година.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *