728 x 90

Премиери от Honda за 4 юли

Премиери от Honda за 4 юли

ATV машините на Honda от серията TRX бяха представени официално за първи път у нас точно на 4 юли, за да се отбележи 20 години от началото на производството им в САЩ. Наред с тях дебютираха и легендарният GL1800 Gold Wing и компактният спортен „нейкид“ CB125R (CBF 125NA). На зелените площи пред ViVenda Fine Butchery

ATV машините на Honda от серията TRX бяха представени официално за първи път у нас точно на 4 юли, за да се отбележи 20 години от началото на производството им в САЩ. Наред с тях дебютираха и легендарният GL1800 Gold Wing и компактният спортен „нейкид“ CB125R (CBF 125NA). На зелените площи пред ViVenda Fine Butchery Grill в София бяха разположени и мотоциклетите CB 125F/GLR125 и NC 750XD.

„Honda е световноизвестен и доказал се с времето производител на широка и разнообразна гама от двигатели, скутери, мотопеди и мотоциклети, автомобили и самолети. Добре познатите ни АТВ-та (ATVs) модели се произвеждат в заводите на Honda в Южна Каролина, САЩ. През юли 2018 се навършват точно 20 години от началото на производството в фабриките в Южна Каролина, затова ние от Бултрако АД решихме да отбележим този юбилей – поясни Лъчезар Буюклийски, бранд мениджър на мотоциклетите Honda. – Датата не е избрана случайно: 4 юли е обявен за Ден на независимостта, национален празник на САЩ. А какво може да даде по-голяма независимост, и да реши проблемите с абсолютната мобилност по-добре от едно ATV?“, додаде още той.

Гамата TRX се предлага с двигатели от 250 до 680 куб. см, с автоматични и механични предавателни кутии, със задвижване 2х4 или 4х4, независимо задно окачване, серво, и др. екстри.

Освен това те са компактни, екологични и функционални, така че гамата на TRX може да удовлетвори желанията на клиентите, и да бъде незаменим помощник както в забавленията, така и верен партньор на селскостопанския производител.

Годишно във фабриката в Южна Каролина се произвеждат по 100 000 ATV-та.

GL1800 Gold Wing: 383 кг технологии, комфорт и лукс

От дебюта си през 1975 г. като GL1000, луксозният Gold Wing е признат за връх на мотоциклетизма, като машина с власт, изисканост, надеждност, удобство и стил – дори и за най-далечни дестинации.

Новият GL1800 Gold Wing бе представен през 2018-а. Вече с нов, по-мощен и динамичен 6-цилиндров двигател тип боксер, и с впечатляващ въртящ момент. Предлага се и във вариант с DCT. Новият GL1800 Gold Wing е олекотен с до 48 кг (в зависимост от версията) спрямо предишния модел. По-компактният му обновен дизайн го прави удобен и за града, и за дълги пътешествия.

Двигателят и рамата са разработвани така че независимо от намалените габарити са осигурени повече комфорт и перфектна позиция за ездача. Алуминиевата рама обхваща предната вилка и това позволява двигателят да бъде изнесен напред. Предното колело може да се движи нагоре/надолу във верикална равнина. Всичко това осигурява перфектен контрол и стабилност. Окачването се регулира по електронен път.

Двигателят разполага с четири режима – TOUR, SPORT, ECON и RAIN. Водачът може да избира сцеплението на задната гума (HSTC), работата на амортисьорите и двойната комбинирана спирачна система (D-CBS), старт/стоп системата, и системата, подпомагаща потеглянето при наклон (HSA).

Механичната трансмисия вече е 6-степенна, а новата Dual Clutch Transmission (DCT) – 7-степенна, с плавен съединител. Превключването на скоростите и промяната на оборотите се настройват според темперамента и изискванията на водача. Разбира се, има и задна предавка.

Нови са и smart key системата, Apple CarPlay и Bluetooth. Круиз контрол, 7-инчов TFT дисплей с 8 нива на яркост, въздушна възглавница. Музикалната уредба е впечатляваща, а високите нива на оборудване предлагат два (преден и заден) „пешеходни“ режима, облекчаващи маневрирането в ограничени пространства.

Допълнителната активна безопасност е осигурена от аварийния стоп сигнал, който се активира при рязко натискане на спирачката при скорост над 50 км/ч.

CB125R – sports naked за водачи без сериозен опит

В следствие на сериозната работа на конструктори и дизайнери Honda доразви стила Neo Sports Café, добре познат от CB1000R и CB300R, и създаде лекия, удобен и компактен CB125R. Въпреки че прилича на голям мотоциклет, той тежи само 125,8 кг.

Новият sports naked модел е насочен към млади хора, търсещи компактен, мощен, стилен и лесен за управление мотоциклет. Лек и маневрен, той е перфектният избор за водач без сериозен опит. Мотоциклетът е оборудван с двигател с течно охлаждане, 6-степенна скоростна кутия и изцяло нова тръбно пресована стоманена рама, 41-милиметрова USD вилка, радиално монтиран 4-бутален преден спирачен апарат с плаващ диск и регулируем моноамортисьор, LED светлини, LCD дисплей и IMU (Inertial Measurement Unit) базирана ABS.

Новият Super Cub C125 ще дебютира след 6 месеца у нас

През 1948 Соичиро Хонда произвежда първия моторизиран велосипед: Type A, а година по-късно, през 1949 г. започва производството на първия сериен мотоциклет: култовия Dream. През 1959 г. е официалната премиера на Super Cub C100, почти 60 години по-късно – през 2017 беше произведен 100 000 000 брой на същия модел, с което мотоциклетът става най-популярното моторно превозно в света, създадено до момента. Благодарение на изчистените линии, класическия дизайн, високите технологии и безкомпромисното качество Super Cub се превръща в истинска градска легенда, и символ на стилната мобилност.

„А само след половин година ще имаме удоволствието да ви представим новия Super Cub C125“, обеща Лъчезар Буюклийски.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт