728 x 90

Това ли е "идеалният" Land Rover Defender?

Това ли е "идеалният" Land Rover Defender?

Дани Бахар ще остане в историята на Lotus като човека, който едва не затри компанията, но сега новият му бизнес – ателието Ares Design набира скорост. Компанията представи собствен вариант на класиката Land Rover Defender, който според Ares Design е „идеалният Defender”. Всъдеходът е създаден на базата на модела от 2014 година, производствената серия ще

Дани Бахар ще остане в историята на Lotus като човека, който едва не затри компанията, но сега новият му бизнес – ателието Ares Design набира скорост. Компанията представи собствен вариант на класиката Land Rover Defender, който според Ares Design е „идеалният Defender”.

Всъдеходът е създаден на базата на модела от 2014 година, производствената серия ще е едва 53 коли, а цената на всяка една от тях ще е около 190 000 британски лири.

Основната идея на проекта на Ares Design е да се преосмисли концепцията на Defender по отношение на комфорта и динамиката, но да се запази потенциала му на всъдеход.

За тази цел в компанията използват оригиналното стоманено шаси на модела и части за каросерията и купето, частично изработени от въглеводородни сплави.

Другите промени включват използването на окачване с прогресивни пружини и амортисьори, допълнителна защита на двигателния отсек и праговете, появата на лебедка и два шнорхела.

Клиентите на Ares Design могат да си поръчват „идеалния” Defender с атмосферен V8 двигател, чийто обем е увеличен от 4,5 на 4,7 литра или пък варианта мотора с компресор. В първия вариант мощността е 282 конски сили и 439 Nm, а във втория – 475 конски сили и 649 Nm. И в двата случая двигателят работи с 6-степенен автоматик.

При версията с атмосферния мотор окачването е повдигнато с 50 мм, а при тази с компресора – с 75 мм, колелата са 18-цолови с гуми за офроуд. Автомобилът е получил и усилени диференциали и спирачни апарати с по 6 работни цилиндъра.

Интериорът може да бъде променен според желанията на клиента, като от Ares Design се ангажират само с материалите: кожа, алуминий, дърво и карбон.

Освен Defender, гамата на Ares Design включва още един всъдеход, създаден на базата на Mercedes G 63 AMG, купе версия на Bentley Mulsanne и „съвременна реплика” на класическия модел на De Tomaso от 70-те години – Pantera.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт