728 x 90

Ще допуснат ли Фетел и Ferrari изненади?

Ще допуснат ли Фетел и Ferrari изненади?

С оглед на представянето на трите топ тима във Формула 1 в първите две свободни тренировки за Гран при на Унгария, Себастиан Фетел и Ferrari са фаворит №1 в битката за полпозишъна днес. Дали обаче това ще означава, че италианският тим ще има предимство и в състезателни условия. Дениъл Рикардо с Red Bull оглави класирането

С оглед на представянето на трите топ тима във Формула 1 в първите две свободни тренировки за Гран при на Унгария, Себастиан Фетел и Ferrari са фаворит №1 в битката за полпозишъна днес. Дали обаче това ще означава, че италианският тим ще има предимство и в състезателни условия.

Дениъл Рикардо с Red Bull оглави класирането в първата свободна тренировка вчера, а Фетел взе втората, като изпревари със седем стотни от секундата Макс Верстапен с другата кола на Red Bull. Но 20-годишният холандец призна, че все още гуми време на правите и не пожела да включи Red Bull сред фаворитите за място на първа редица на старта.

Според изчисленията на бившите световни шампиони, в квалификационно темпо те отстъпват с около половин секунда на обиколка спрямо Ferrari, но в състезателни условия този дефицит може да бъде стопен.

В същото време пилотите на Mercedes Люис Хамилтън и Валтери Ботас имаха трудности вчера с работата с ултра меките сликове и не успяха да постигнат чисти обиколки, като и двамата се оплакаха от проблеми със сцеплението на задните колела.

Както можеше да се очаква колите на Red Bull губеха време спрямо Ferrari в първия сектор, където скоростите са по-високи, но пък Рикардо и Макс печелеха време в другите два, по-бавни сектора от пистата. В Mercedes също постигнаха добра скорост в първия сектор, като пилотите изразиха надежда, че с промени по колата ще могат да разчитат на по-постоянно представяне на ултрамеките сликове, при това в квалификационно темпо, иначе Хамилтън и Ботас отиват право на трета редица на старта.

С най-голям шанс да заеме четвъртото място в Унгария е Haas – темпото на Ромен Грожан и Кевин Магнусен подсказва още в свободните тренировки, че двамата няма да имат проблеми да дръпнат пред Renault, а проблемите на Force India и McLaren ще улеснят тази задача на американския тим. Все още обаче остава неясен потенциалът на Sauber – Шарл Льоклер е пилотът, който дърпа тимът напред, но вчера той пропусна една тренировка и не успя да събере достатъчно информация за колата и развитието й. Днес обаче това може да се промени и може би Льоклер отново ще стигне до място в третата част на квалификацията.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт