Кросоувър и SUV автомобилите безспорно имат множество положителни качества – добрият простор в интериора, пригодността им да излизат извън пътя и приятната позиция на стоене, ако трябва да изброим няколко. Но всички те имат един огромен проблем, с който трябва да се справят – високият център не тежестта. Той, разбира се, идва в следствие на
Кросоувър и SUV автомобилите безспорно имат множество положителни качества – добрият простор в интериора, пригодността им да излизат извън пътя и приятната позиция на стоене, ако трябва да изброим няколко.
Но всички те имат един огромен проблем, с който трябва да се справят – високият център не тежестта. Той, разбира се, идва в следствие на повишеното им окачване, но при някои ситуации то може да изиграе лоша шега.
За радост, електронната система за стабилизиране на автомобила вече е серийна. Както показва ново видео от мексиканските ни колеги от Autologia, слава Богу, че това е така.
При изпитание на няколко нови модела автомобили при т.нар. лосов тест, някои от представителите са на ръба на това да загубят пълен контрол. При Nissan Kicks – малък кросоувър за американския пазар, който замества Juke, нещата са на критичния ръб.
Тук е важно да уточним, че ESP идва като опция за мексиканския пазар при Kicks. Тестът, при който моделът едва не се обръща, е без наличието на системата.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *