728 x 90

Започна петият конкурс Chivas Venture 2019 (видео)

Започна петият конкурс Chivas Venture 2019 (видео)

Стартира Chivas Venture 2019 – глобалният конкурс, който за 5-и пореден сезон предоставя безвъзмездно финансиране от $1 млн. за най-добрите социални стартъпи от цял свят. Начинанието осигурява международна платформа, предназначена за иновативни предприятия, които чрез своите бизнес практики спомагат за решаването на редица социални и екологични проблеми. А от днес всеки желаещ може да кандидатства

Стартира Chivas Venture 2019 – глобалният конкурс, който за 5-и пореден сезон предоставя безвъзмездно финансиране от $1 млн. за най-добрите социални стартъпи от цял свят. Начинанието осигурява международна платформа, предназначена за иновативни предприятия, които чрез своите бизнес практики спомагат за решаването на редица социални и екологични проблеми.

А от днес всеки желаещ може да кандидатства и да попълни своята заявка за участие в надпреварата. От началото на състезанието през 2014 г., организациите, подкрепяни от Chivas Venture, са допринесли за по-добър живот на повече от 1 милион души в над 40 страни на шест континента.

Точно както Chivas Regal обединява малцовите и зърнените уискита, за да създаде своя всепризнат Blended Scotch, така и Chivas Venture подава ръка на предприемачите, които съчетават умело желанието за печалба с волята да променят света към по-добро. Вярата в съчетаването на амбицията с щедростта и в използването на успеха за всеобщо благо се внушава още през 19 век, когато братята Джеймс и Джон Чивас основават Chivas Regal. Днес тази философия е запазена жива не само чрез уискито, но и чрез множество инициативи, една от които е и Chivas Venture.

Този сезон кампанията в България ще премине под знака на силата на човешката воля и желанието за промяна като противовес на всеобщото мрънкане. Конкурсът търси активните, можещите и мислещите, онези, които действат в името на всички нас.

Основен инструмент на кампанията е въздействащо видео, което представя първата ария, посветена на социалните предприемачи – възпяти с музиката от операта „Кармен“ на Жорж Бизе. Гласовете са на световно известни български оперни певци, а главните роли в клипа се изпълняват от самите социални предприемачи, участвали в предишни издания на Chivas Venture България.

"В България мрънкането се е превърнало във фон на ежедневието ни. Накъдето и да се обърнем, чуваме как "нищо не става в тая държава". Истината е, че много неща се случват в тая държава, но обществото просто не знае за тях. Ето защо тази година решихме да разкажем на всички за тези проекти, представяйки "Хора на действието" – социалните предприемачи, които ежедневно доказват, че в България също могат да се случват невероятни неща.“ – споделят от Chivas Regal.

Ричард Блек, глобален маркетинг директор на Chivas, заявява: "В Chivas Regal вярваме, че блендът винаги е по-добрият вариант – в живота, бизнеса и скоча. И 100-е финалисти, които подкрепихме до момента, доказаха това. Те откриха правилната комбинация между печалбата и волята да търсят смисъла отвъд финансовите измерения в своите начинания. Благодарение на конкурса финалистите спасяват 8 милиона дървета от обезлесяване, осигуряват 24 милиона литра безопасна питейна вода за нуждаещите се и финансират 75 000 дни обучение за жени и момичета – и това са само няколко примера. Chivas Venture продължава да има глобално въздействие и ние се гордеем, че инвестираме още $1 милион за 2019 година."

Кандидатите във всяка от 20-е държави-участници ще се състезават на местно ниво, като победителят измежду тях ще участва в специална акселераторска програма в Обединеното кралство, която ще усъвършенства техните бизнес умения. Първите $100 000 от наградния фонд тази година ще бъдат определени посредством онлайн гласуване в рамките на три седмици. Кулминацията на Chivas Venture 2019 ще се състои в поредица от оспорвани презентационни сесии по време на глобалния финал в Европа, където финалистите ще се борят за останалата част от мечтаните $1 милион.

През 2018 г. новаторската компания за кафе "Change Please", която помага на бездомните по улиците, събра най-много средства. След като спечели $350 000, основателят й Кемал Езал осигури 2000 квадратни метра за академия, в която бездомници ще бъдат обучавани за баристи. За да кандидатствате за Chivas Venture 2019 и да научите повече за това защо блендът между печалбата и успехът е по-добрият избор, посетете уеб сайта на Chivas Venture.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт