728 x 90

VW и Ford започват с пикапи и бусове

    Два от най-големите автомобилни производители в света Volkswagen и Ford обявиха днес параметрите на съвместната си работа. Съюзът им стартира със съвместно разработване на пикап от средния клас плюс ван с товароносимост един тон и още един по-малък модел. Отделно от това двете компании ще проучват бъдещи съвместни действия по създаването на електромобили, автономни автомобили

    Два от най-големите автомобилни производители в света Volkswagen и Ford обявиха днес параметрите на съвместната си работа. Съюзът им стартира със съвместно разработване на пикап от средния клас плюс ван с товароносимост един тон и още един по-малък модел. Отделно от това двете компании ще проучват бъдещи съвместни действия по създаването на електромобили, автономни автомобили и услуги за мобилност. Двете компании изрично заявиха, че нямат планове за размяна на акции или закупуване на дялове.

    От Ford дадоха да се разбере, че следващото поколение на Ranger и VW Amarok ще е предназначено за африканските, европейските и южноамериканските пазари. Съществува вариант новият модел, който трябва да се появи през 2022 година да излезе и на американския пазар, но това ще е предмет на последващи дискусии между двете страни.

    Ford ще разработи ван с товароносимост 1 тон, който ще получи името Transit Custom и няма да се продава в САЩ, а от VW още не е ясно какво име ще получи германската версия на модела.

    Най-малко се знае по-малкият ван, който трябва да е дело на VW, като засега се знае, че той ще има бензинова и електрическа версия.

    За да не се получи само размяна на емблеми на тези модели, от Ford коментираха, че става въпрос за „напълно различни продукти”, които ще имат и различна „динамика”.

    Шефовете на Ford и VW Джим Хакет и Херберт Дийс обявиха, че между двете страни върви „конструктивен и открит диалог” за съвместна работа по развитие на бъдещи електромобили, както и за това VW да даде достъп на Ford до платформата за електромобили MEB, особено що се отнася за модели, предназначени за Европа и Китай. Все още обаче шефовете на двете компании не са готови да дискутират съвместни проекти по отношение на масови и популярни модели.

    Свързани публикации

    Оставете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

    Най-нови

    AUTOCLUB.BG във Facebook

    Facebook Pagelike Widget

    Спорт