FCA си търси партньор, с който да разработи нов пикап от средния клас, предназначен за пазарите в Латинска Америка и най-общо извън Щатите. Това заяви главният изпълнителен директор на компанията Майк Манли на салона в Детройт, като уточни, че сглобяваният в Тайланд Ford Ranger има нужда от сериозен съперник. „В нашата гама има дупка –
FCA си търси партньор, с който да разработи нов пикап от средния клас, предназначен за пазарите в Латинска Америка и най-общо извън Щатите. Това заяви главният изпълнителен директор на компанията Майк Манли на салона в Детройт, като уточни, че сглобяваният в Тайланд Ford Ranger има нужда от сериозен съперник.
„В нашата гама има дупка – това е липсата на пикап с товароносимост 1 тон – обясни Манли. – Трябва ни такъв модел, който да не е скъп и да можем да го предлагаме на пазарите извън Щатите.
„Ще видим какво можем да направим в рамките на FCA, за да създадем такъв модел или пък ще си търсим партньор, за да работим заедно.”
Вчера Ford и VW обявиха параметрите на съвместната си работа и точно един от техните проекти ще е такъв пикап, който трябва да наследи Ranger и VW Amarok.
Миналата година FCA обяви, че планира да пусне такъв пикап, който ще е позициониран под Ram 1500 и това трябва да стане до 2022 година.
Манли обясни, че пикапът от средния клас Jeep Gladiator, който компанията представи в Детройт не влиза в това определение, тъй като той е „лайфстайл модел” и не е създаден, за да се бори на пазари, където се търсят „работни модели”, при това на по-ниски цени.
„Gladiator е идеален за американския пазар – обясни Манли. – Но заради концепцията му, той не е идеален за Тайланд.”
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *