Hyundai и Kia добавиха още половин милион коли към сервизната си акция в Щатите, която продължава вече три години и половина и обхваща рекордните над 6 милиона автомобили. Последните повиквания в сервизите са от вчера, като от септември 2015 година насам акцията е обхванала 2,4 милиона коли, засегнати или с опасност от пожар на борда
Hyundai и Kia добавиха още половин милион коли към сервизната си акция в Щатите, която продължава вече три години и половина и обхваща рекордните над 6 милиона автомобили. Последните повиквания в сервизите са от вчера, като от септември 2015 година насам акцията е обхванала 2,4 милиона коли, засегнати или с опасност от пожар на борда и/или повреда в двигателя. Отделно от това двете корейски марки са разследвани в Щатите за това, че реагират твърде бавно на тези проблеми, за които има хиляди сигнали от недоволни потребители.
В допълнение на това Hyundai и Kia стартираха „кампания за подобряване на колите”, обхващаща още 3,7 милиона автомобили, на които трябва да се инсталира софтуеър, който да предупреди водача при евентуална повреда на двигателя и да го вкара в „безопасен режим”, който означава движение с по-ниска скорост.
Най-голямото допълнение към сервизната акция от вчера е повикването на почти 380 000 броя Kia Soul, произведени от 2012 до 2016 и оборудвани с 1,6-литрови бензинови мотори.
А причината за сервизната акция на Soul звучи направо кошмарно: високата температура на изгорелите газове може да увреди катализатора, откъдето пък страда горивния процес и могат да бъдат увредени буталата. А като допълнителен ефект се получава пробиване на блока на двигателя, изтичане на масло и пожар в двигателния отсек.
Hyundai и Kia стартираха вчера и сервизна акция за над 150 000 бройки Tuscon и Sportage, при които има изтичане на масло и възможност за пожар.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *