728 x 90

Bentley ще гони нов рекорд в "Пайкс Пийк"

Миналата година появата на Bentley на планинското състезание „Пайкс Пийк” беше една от големите изненади, а ветеранът Рис Милън успя да спечели при серийните SUV автомобили, при това с нов рекорд на трасето, зад волана на луксозния и съвсем леко модифициран Bentayga. Сега британската марка планира завръщане в легендарната планинска надпревара, но с много по-амбициозен

Миналата година появата на Bentley на планинското състезание „Пайкс Пийк” беше една от големите изненади, а ветеранът Рис Милън успя да спечели при серийните SUV автомобили, при това с нов рекорд на трасето, зад волана на луксозния и съвсем леко модифициран Bentayga.

Сега британската марка планира завръщане в легендарната планинска надпревара, но с много по-амбициозен проект – на старт ще застане Continental GT, а целта ще е първото място и рекорд при серийните автомобили.

Какво може да предложи Continental GT в атаката към върха? Луксозният гранд турър се задвижва от W12 двигател с две турбини и мощност 626 конски сили, който задвижва и четирите колела посредством трансмисия с два съединителя и 8 предавки. На пълна газ Continental GT има максимална скорост от 333 км/ч, но също така се отличава и с някои важни минуси – дълго междуосие и 2,5 тона тегло. Последното определено ще трябва да се промени за следващия старт на Милън, който отново ще представлява Bentley в „Пайкс Пийк”.

Все още не са ясни детайлите относно подготовката на Continental GT за състезанието, но се предполага, че също като при Bentayga промените ще са свързани с безопасността.

В интерес на истината много малко автомобилни производители преследват рекорди в „Пайкс Пийк”, за повечето е достатъчна победата в надпреварата. През годините трасето на състезанието се променя драстично докато накрая беше изцяло асфалтирано и затова времената от предишни издания не са особено показателни, т.е когато е било изцяло на макадам, времената са по-слаби, но пък трасето е било доста по-трудно.

Освен това, категорията, в която ще се състезава Continental GT е една от най-слабо популярните в стартовия списък – серийни автомобили със задвижване 4х4. И това би улеснило изявата на британската марка. Но дали пък някой по-амбициозен пилот с Lamborghini Aventador или дори Mitsubishi Lancer Evo IX няма да провали купона на Bentley?

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт