728 x 90

Moto Expo 2019: Бултрако АД осигури RC213V – машината на Марк Маркес

Moto Expo 2019: Бултрако АД осигури RC213V – машината на Марк Маркес

Вносителят на Хонда за България Бултрако АД осигури RC213V за изложението MOTO EXPO 2019. Състезателният мотоциклет е звездата на щанда Honda и е завоювал 5 конструкторски титли за HRC. Машината на Маркес RC213V пристига за първи път в България по време на изложението MOTO EXPO 2019, което започва от 10 април в столичната зала ASSICS

Вносителят на Хонда за България Бултрако АД осигури RC213V за изложението MOTO EXPO 2019. Състезателният мотоциклет е звездата на щанда Honda и е завоювал 5 конструкторски титли за HRC.

Машината на Маркес RC213V пристига за първи път в България по време на изложението MOTO EXPO 2019, което започва от 10 април в столичната зала ASSICS ARENA и продължава пет дни до неделя, 14 април. Експонатът е печелил битките на Honda в Moto GP шампионата през 2017 г., вещо управляван от Марк Маркес.

Именно това звездно дуо допринесе за тройната корона на тима Repsol Honda за съответния сезон – титли при конструкторите, за шампиона и за целия отбор. RC213V за актуалния сезон бе представен в началото на тази година в Мадрид на специално събитие на Repsol Honda Team, като състезателната машина запази старата си цветова схема и с нея Марк Маркес и Хорхе Лоренсо успешно триумфират в 25-ия сезон на Moto GP.

Спортната машина, за чиято доставка от Барселона се погрижи Бултрако АД, официален представител на Honda за страната ни, е донесла в този си вид пет поредни конструкторски титли за Honda от излизането си през 2012 г. Индексът „RC“ в името на мотоциклета идва от „racing“, цифрите „213“ означават, че това е третата за 21-ви век състезателна машина на Honda от тази серия, а индексът V бележи V-образния двигател. Експонатът, пристигащ у нас, е с идентични технически спецификации като този, с който в момента Маркес се вихри по пистите.

В основата на RC213V за 2019-а година е заложено ДНК-то от въведената през 2012 г. машина. През актуалния 25-и сезон на Moto GP алуминиевото шаси на мотоциклета бе олекотено, но за сметка на това инженерите са се погрижили то да бъде още по-здраво, стегнато и балансирано. Мощността на V-образния двигател остава идентична – 180 кВт (244,5 к.с.). В конструкцията на мотоциклета ключова роля играят аеродинамичните елементи от карбон.

RC213V ТЕХНИЧЕСКИ ХАРАКТЕРИСТИКИ:
Дължина (мм):    2052
Широчина (мм):    645
Височина (мм):     1110
Колесна база (мм):    1435
Клиренс (мм):    115
Маса (кг):    Според правилата на FIM
Двигател:    4-тактов, с водно охлаждане, 4-клапанен DOHC, V4
Работен обем (куб. см):    1000
Макс. мощност:    над 180 кВт (245 к.с.)
Рама:     алуминиева, двутръбна
Предни колела (инчове):    17
Задни колела (инчове):    17
Предно окачване:    телескопична вилка
Задно окачване:    Pro-link
Обем на резервоара (л):    22

Шампионите на Repsol Honda в 500cc и MotoGP:
Мик Дуън – 1995, 1996, 1997, 1998 г.
Алекс Кривие – 1999 г.
Валентино Роси – 2002, 2003 г.
Ники Хейдън – 2006 г.
Кейси Стонър – 2013 г.
Марк Маркес – 2013, 2015, 2016, 2017 и 2018 г.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт