Още преди години Ford загуби битката за сериозно присъствие на китайския пазар, но сега полага сериозни усилия, за да влезе успешно в Индия – следващият най-голям пазар със сериозен потенциал. Така още през 2017 Ford и местният гигант Mahindra подписаха споразумение за създаване и развитието на модели за местния пазар. Година по-късно първият резултат беше
Още преди години Ford загуби битката за сериозно присъствие на китайския пазар, но сега полага сериозни усилия, за да влезе успешно в Индия – следващият най-голям пазар със сериозен потенциал.
Така още през 2017 Ford и местният гигант Mahindra подписаха споразумение за създаване и развитието на модели за местния пазар. Година по-късно първият резултат беше налице – нов бензинов двигател, който ще влезе в серийно производство през 2020 година, а сега нещата стават още по-сериозни.
Още през март миналата година двете компании обявиха, че работят по създаването на нов SUV модел от средния клас, предназначен за Индия и други развиващи се пазари. Новият модел ще се предлага под марките на Ford и Mahindra, като естествено, първо ще се появи в Индия.
Mahindra е лидер в SUV сегмента в Индия и се предполага, че ще осигури платформата и двигателя, а тепърва се уточнява какъв точно ще е приносът на Ford в тази проект. На първо място се очаква Ford да осигури лансирането на новия модел на други пазари, освен Индия и евентуално изнасяне на производството му извън страната.
Mahindra е един от най-големите автомобилни производители в Азия, освен това притежава и корейския Ssangyong, а в последните години индийският гигант осъществява глобална експанзия, като стъпва на нови пазари, а една от важните цели са САЩ.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *