728 x 90

Вижте как изглежда новият VW Golf R-Line на живо

Вижте как изглежда новият VW Golf R-Line на живо

Новият Volkswagen Golf беше показан официално в края на октомври миналата година. Скоро след това се проведоха и първите медийни тестове на машината. Колата вече е в продажба като съвсем скоро ще я видим и в България. За да ви подготвим за стъпването на Golf 8 у нас, ви предлагаме снимки на топ версията (засега)

Новият Volkswagen Golf беше показан официално в края на октомври миналата година. Скоро след това се проведоха и първите медийни тестове на машината.

Колата вече е в продажба като съвсем скоро ще я видим и в България. За да ви подготвим за стъпването на Golf 8 у нас, ви предлагаме снимки на топ версията (засега) Golf R-Line от дилърство в Германия.

Припомняме, че тривратката е остана в миналото и сега се предлага само петврато тяло на колата. Габаритите са променени незначително и VW Golf е станал с 26 мм по-дълъг (4284 мм) и с 36 мм по-нисък (1456 мм), а широчината си е предишната – 1789 мм. Колесната база е порастнала с 16 мм до 2636 мм, а аеродинамичният коефициент е намален от 0,29 до 0,275.

Основната Golf-революция е в салона – цифров кокпит с два екрана плюс прожекционен като опция. Сред опциите има и тризонов климат-контрол и аудиосистема Harman/Kardon. Новата мултимедия има достъп до интернет по технологията eSIM, гласово управление и т.н.

VW Golf по подразбиране е снабден със система за автоматично спиране, а срещу заплащане се предлага комплексът IQ.Drive, т.е. адаптивен круиз контрол с функция за оставане в платното на движение, работещ със скорости до 210 км/ч. Това още не е автопилот и ако си махнеш ръката от волана за повече от 15 секунди, електрониката ще забие тревога и ще спре колата встрани от пътя.

Новият Golf става първият VW, който има като стандартна комплектация системата Car2X, която обменя оперативна информация с други машини и пътната инфраструктура в радиус от 800 метра. Покрай "обичайните" версии, които сега се наричат Golf, Life и Style, още от началото на пазарната реализация се предлага вариантът R-Line, който е с по-спортни настройки.

Новият Golf излиза на европейските пазари с осем варианта двигатели. Бензиновите турбомотори (90, 110, 130 и 150 к.с.) са от фамилия EA211 Evo. Веднага може да се поръча версия eTSI, т.е. "мек" хибрид с 48-волтов елмотор позволяващ икономия до 10% по цикъла WLTP.

В гамата има нов турбодизел 2.0 TDI със 115 или 150 коня, като само при последната модификация може да поръча пълното задвижване 4Motion. Volkswagen е подготвил и два пълноценни хибридни модела с възможност за дозареждане от домашната електрическа мрежа. Базовият Golf eHybrid е със 204 к.с., а версията Golf GTE пиковата мощност достига 245 "коня".

 

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт