Новото BMW Серия 1 се появи официално и спокойно можем да кажем, че автомобилът е наистина изцяло нов. Изграден е от нулата върху платформа с предно предаване, която измества досегашната такава с RWD конфигурация. Във външните си размери, противно на тенденциите в индустрията, колата е с 5 мм по-къса отпреди. Широчината се увеличава с 34
Новото BMW Серия 1 се появи официално и спокойно можем да кажем, че автомобилът е наистина изцяло нов. Изграден е от нулата върху платформа с предно предаване, която измества досегашната такава с RWD конфигурация.
Във външните си размери, противно на тенденциите в индустрията, колата е с 5 мм по-къса отпреди. Широчината се увеличава с 34 мм, а височината – с 13 мм. Колесната база е по-къса с 13 мм.
Феновете на марката най-вероятно няма да са щастливи от преминаването към FWD архитектура, но тя е позволила на инженерите да осигурят повече пространство в кабината. Освен това, багажникът е по-голям с 20 литра спрямо предшественика.
Дизайнът на интериора включва голям 8.8-инчов дисплей в по-ниските нива на оборудване, а при по-скъпите той е заменен от 10.25-инчов екран.
Гамата от задвижващи агрегати засега включва два бензина и три дизела. Базов модел е 118i с 1.5-литров бензинов 3-цилиндров агрегат и 136 к.с. Над него стоят дизелите – 116d със 1.5-литров мотор (115 к.с.), 118d с 2.0-литров мотор (150 к.с.) и 120d със същия мотор, но 188 к.с.
Върхът на този етап е версията M135i, която разполага с най-мощния 2.0-литров агрегат в историята на марката. Пикът достига 302 к.с., които са достатъчни за ускорение от място до 100 км/ч за само 4.8 секунди. Тук задвижването е на четирите колела.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *