728 x 90

BMW M8 дебютира официално като купе, кабрио и Competition

BMW M8 дебютира официално като купе, кабрио и Competition

BMW показа първото в историята си М8 – автомобил с такова название липсваше при оригиналната 8-Series, но сега вече е факт във версии купе, кабриолет и Competition. Под предния капак няма изненади – задвижването идва от 4.4-литров V8 битурбо мотор с 600 к.с. и 750 Нм въртящ момент. В Competition вариант тягата е увеличена до

BMW показа първото в историята си М8 – автомобил с такова название липсваше при оригиналната 8-Series, но сега вече е факт във версии купе, кабриолет и Competition.

Под предния капак няма изненади – задвижването идва от 4.4-литров V8 битурбо мотор с 600 к.с. и 750 Нм въртящ момент. В Competition вариант тягата е увеличена до 617 к.с.

Независимо от избрания модел, мощността преминава през 8-степенна автоматична скоростна кутия и достига четирите колела посредством xDrive система. 

От 0 до 100 км/ч час купето ускорява за 3.2 секунди, а кабриолетът се нуждае от 0.1 секунди повече. Максималната скорост е електронно ограничена на 250 км/ч, но има и пакет, който премахва това ограничение.

Стандартно спирачките на предната ос са 15.5-инчови с шест-бутални апарати, но опционално ще се продават и карбон-керамични спирачки с малко по-големи дискове.

След онлайн премиерата си, новата гама М8 ще направи своя официален публичен дебют по време на събитието #NextGen на BMW в края на юни в Мюнхен. Ще видим модела и на изложението във Франкфурт през септември, когато започват и продажбите.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт