Новата луксозна марка на Hyundai – Genesis, се представя сравнително успешно на пазара в Щатите, въпреки че в гамата на бранда отсъстват кросоувъри и SUV модели. Genesis все още не е стигнал до Европа, но се предполага, че това ще стане най-рано след 2 години, като корейците са наясно, че имат нужда от сериозна подготовка.
Новата луксозна марка на Hyundai – Genesis, се представя сравнително успешно на пазара в Щатите, въпреки че в гамата на бранда отсъстват кросоувъри и SUV модели. Genesis все още не е стигнал до Европа, но се предполага, че това ще стане най-рано след 2 години, като корейците са наясно, че имат нужда от сериозна подготовка.
Чуждестранните производители по традиция имат проблеми да пробият на най-големия и важен пазар в Европа – в Германия, като тези трудности важат дори и за италианските марки като Maserati и Alfa Romeo.
По-рано тази година луксозната марка на Nissan – Infiniti, обяви, че се изтегля от Европа, за да се концентира върху пазари, където постига по-добро представяне – като САЩ и Китай.
В същото време Lexus все още не може да постигне сериозни пазарни успехи в Европа, въпреки постоянството, с което от Toyota налагат луксозната си марка, а от Honda се въздържат да лансират Acura на континента и най-вероятно изобщо няма да се стигне дотам.
Според експертите на Genesis, за да има успех бранда в Европа, ще е нужна много сериозна маркетинг. Компанията вече изгражда свой център в Европа, като той трябва да постави началото на популяризирането на марката, а другият елемент ще бъде допълването на гамата с нови модели – точно тези, които липсват в момента – кросоувъри и SUV, защото без тях шансовете за успех са много скромни. Другият възможен път към успеха е лансирането на модел, който липсва при преките съперници на Genesis. Пример за това е Tesla и Model 3, която от февруари насам се радва на отличен прием в Европа.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *