728 x 90

Skoda Scala вече и на метан

Skoda Scala вече и на метан

Новият модел на Skoda – Scala, който идва на мястото на Rapid, вече има и версия, работеща на метан. И докато чешката марка на VW Group също обогатява гамата си с електромобили и хибриди, по-достъпните варианти на екологичен автомобил си остават тези, които използват метан или пропан-бутан. Scala G-TEC се задвижва от 1-литров 3-цилиндров бензинов

Новият модел на Skoda – Scala, който идва на мястото на Rapid, вече има и версия, работеща на метан. И докато чешката марка на VW Group също обогатява гамата си с електромобили и хибриди, по-достъпните варианти на екологичен автомобил си остават тези, които използват метан или пропан-бутан.

Scala G-TEC се задвижва от 1-литров 3-цилиндров бензинов двигател с мощност 90 конски сили и има максимален въртящ момент 160 Nm. Това означава, че динамиката няма да е като на спортен автомобил, обаче експлоатационните разходи ще се впечатляващо приятни.

Автомобилът е оборудван с три бутилки за метан, които събират 13,8 килограма, което означава, че на метан Scala G-TEC ще може да изминава около 410 км. В същото време резервоарът за бензин е добил съвсем скромни размери – обемът му е едва 9 литра, но пък с него колата има пробег 220 км. Сумарно пробегът на Scala G-TEC става 630 километра, при това с много ниски нива на вредните емисии.

Естествено, бутилките за метана отнемат част от багажното пространство на автомобила – без да се сгъват задните седалки багажникът на Scala има обем 467 литра, сега той е намалял на 339 литра. Това постижение обаче е най-доброто за кола на метан в този клас.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт