Фейслифтът на BMW 7 серия предизвика сериозна полемика основно с новите, доста по-големи размери на радиаторната решетка на луксозната лимузина. Естествено, главният дизайнер на марката Адриан ван Хойдонк е бил наясно, че резултатът ще е такъв, но сега той обясни, че тази промяна е била заложена в еволюцията на модела. „Накратко, идеята беше да направим
Фейслифтът на BMW 7 серия предизвика сериозна полемика основно с новите, доста по-големи размери на радиаторната решетка на луксозната лимузина. Естествено, главният дизайнер на марката Адриан ван Хойдонк е бил наясно, че резултатът ще е такъв, но сега той обясни, че тази промяна е била заложена в еволюцията на модела.
„Накратко, идеята беше да направим така, че хората да схванат разликата между 5-ата и 7-ата серии, да я забележат – обясни Ван Хойдонк. – А и имаше критики, че версията на лимузината преди фейслифта много прилича на предишното поколение на модела.”
Той обаче демонстрира балансиран и дори философски подход към поляризирането на мненията относно дизайна на предницата на лимузината.
„По отношение на 7-ата серия, разбирам, че за някои това може да е шок – обясни дизайнерът. – Отбелязвам, че това става обект на критики, но мисля, че повече или по-малко това е неизбежно. Целта ми е да създам нещо, което ще се хареса на всички, но знам, че това невинаги е възможно.
„Има и нещо друго, тъй като говорим за модел за световния пазар. Вкусовете на отделните аудитории са различни, в Европа купувачите ни предпочитат по-ненатрапчив дизайн, колата да не демонстрира толкова крещящо размерите и дизайна си. В същото време в Китай клиентите и реакциите като цяло са повече от положителни, на тях новата и по-голяма решетка определено им харесва.”
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *