BMW започна серийното производство на хечбека 1-Series (трето поколение), премиерата на който се състоя в края на май. Новата кола застана на конвейера в предприятието в Лайпциг, където се монтираха автомобилите от двете предишни поколения. В основата на новата кола залегна модулната архитектура FAAR с напречно разположен двигател и задвижване на предната ос, дошла на
BMW започна серийното производство на хечбека 1-Series (трето поколение), премиерата на който се състоя в края на май. Новата кола застана на конвейера в предприятието в Лайпциг, където се монтираха автомобилите от двете предишни поколения.
В основата на новата кола залегна модулната архитектура FAAR с напречно разположен двигател и задвижване на предната ос, дошла на смяна на предишната надлъжна схема с задни водещи колела. В момента това шаси се използва в кросоувърите BMW X1 и X2, както и в MINI Countryman.
Предполага се, че в близките няколко месеца BMW ще произвежда до 600 месеца всекидневно. Първият автомобил слязъл от конвейера стана хечбек в модификация 118i с бензинов двигател, син цвят на купето и спортно окачване за клиент в Италия.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *