От известно време насам BMW има нов флагмански модел по отношение на спортните коли. 8-Series застава на върха в гамата на марката и се предлага като купе, кабриолет и 4-врат седан. В обширен материал Automotive News събира изказванията на различни дилъри на баварците, основно от Северна Америка, които се обединяват около мнението, че Серия 8
От известно време насам BMW има нов флагмански модел по отношение на спортните коли. 8-Series застава на върха в гамата на марката и се предлага като купе, кабриолет и 4-врат седан.
В обширен материал Automotive News събира изказванията на различни дилъри на баварците, основно от Северна Америка, които се обединяват около мнението, че Серия 8 е труден модел за продаване.
Факторите за това са много. Първо, разбира се, високата цена – в България 8-Series Coupe стартира от 187 150 лв. с ДДС. След това идва и слабата реклама от страна на BMW, тъй като появата на спортния автомобил съвпадна с тази на Х7, а SUV-то е доста по-търсен и доходоносен модел.
Отделно от това, колкото и странно да звучи, дилърите се оплакват от наличието на три версии от 8-ма Серия. Клиентите се колебаят дали да изберат открит или закрит модел, а не рядко изобщо сменят модела или марката.
Доказателсто за затрудненията на дилърите идва от факта, че в момента в САЩ са налични над 2000 екземпляра от спортното BMW, които все още не са продадени. Близо 700 от тях са в категорията "нежелани" от дилърите и производителят ще трябва да намери начини да ги ротира между отделните си шоуруми.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *