728 x 90

Волво използва супер нова рекламна стратегия

От 11 април 2012 г. автомобилната компания Volvo започна да използва първата в Китай супер нова рекламна стратегия, основана на платформите DSP (Demand Side Platform), @iR (Audience Investment Returner) от Yoyi, за да рекламират първия RTB (Real-time Bidding) бренд в Китай. Чрез модерната технология за оптимизиране на @ IR, CTR (честотата на кликване) на рекламната

От 11 април 2012 г. автомобилната компания Volvo започна да използва първата в Китай супер нова рекламна стратегия, основана на платформите DSP (Demand Side Platform), @iR (Audience Investment Returner) от Yoyi, за да рекламират първия RTB (Real-time Bidding) бренд в Китай. Чрез модерната технология за оптимизиране на @ IR, CTR (честотата на кликване) на рекламната кампания на Volvo се е увеличила от 371% през първите 8 дни от периода на кампанията, както и ниво на рейтинг по-висок от 70%.
Съгласно официалния блог на Google RTB е сред основните тенденции в рекламата в медиите. Предвижданията се, че през 2015 г. около 50% от рекламното пространство ще бъдат изкупени по системата за наддаване Real Time Bidding. RTB обезпечава абсолютна прозрачност, а рекламодателят точно знае на кого, какво, колко пъти и на каква цена показва. За разлика от моментното състояние, където зад броя на кликванията в даден сайт не се знае каква целева аудитория се крие.

Речник:
RTB (Real-time Bidding) – система за обратно изкупуване от рекламодател на специален банер за показване само на конкретен потребител в сайта.
RTB (Reason to believe) – това е функционално преимущество, което служи за доказателство на това, что изгодите, заявени от бренда се явяват истински и заслужават доверие. Синоним: Основание за доверие.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт