728 x 90

General Motors налива 175$ млн. за производството на новия Camaro

General Motors налива 175$ млн. за производството на новия Camaro

General Motors обяви, че ще налее около 175 милиона долара в завода, в който ще бъде сглобявано новото поколение на Chevrolet Camaro. Монтажът започва скоро, а парите ще бъдат вложени в нови инструмени и роботи, като ще бъдат създадени три нови системи за боядисване специално за модела. Премиерата на 2016 Chevrolet Camaro се състоя на 16

General Motors обяви, че ще налее около 175 милиона долара в завода, в който ще бъде сглобявано новото поколение на Chevrolet Camaro. Монтажът започва скоро, а парите ще бъдат вложени в нови инструмени и роботи, като ще бъдат създадени три нови системи за боядисване специално за модела.

Премиерата на 2016 Chevrolet Camaro се състоя на 16 май по време на специално мероприятие в Детройт. Производството на шестото поколение от модела започвам съвсем скоро и ще бъде организирано в завода General Motors Lansing Grand River в Мичиган. Продажбите ще започнат още през тази година.

Външно новото Camaro изглежда напълно узнаваемо, но в действителност в тази машина няма почти нищо от петата генерация на модела: около 70% от всички детайли са разработени "от нулата", структурната якост е увеличена с 28%, а теглото е намалено с 90 кг, благодарение на щедрото използване на алуминий. В хода на разработката колата е преминала 350 часа изпитания в аеродинамичния тунел.

Габаритите на новото Chevrolet Camaro са 4784x1897x1348 мм и 2811 мм колесна база. По този начин, в сравнение с предшествника си спортният автомобил е станал с 57 мм по-къс с 20 мм по-тесен и с 28 мм по-нисък, а разстоянието между неговите оси е съкратено с 41 мм.

В моторната гама за пръв път влиза 2.0-литрова турбочетворка. Тя произвежда 275 к.с. и 400 Нм, а се ускорява от място до 100 км/ч за близо 6 секунди. Освен това 2016 Chevrolet Camaro, ще бъде достъпен с 3.6-литров V6 (335 к.с. и 385 НМ) и с 6.2-литров LT1 V8 (445 к.с. и 617 Нм). Последният ще се монтира в топ версията Camaro SS, който за пръв път ще получи адаптивно окачване Magnetic Ride Control.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт