728 x 90

Продажбите на VW Group спаднаха с 3,7 процента

    Икономическите трудности на някои от ключовите пазари за автомобили в световен мащаб се отразиха на представянето на най-популярните марки. VW Group отчита спад с 3,7% на продажбите през юли – до 792 100 бройки. Свиването на продажбите на три важни пазара е доста по-сериозно от очакването – в Русия спадът е с 40,3%, в Китай

    Икономическите трудности на някои от ключовите пазари за автомобили в световен мащаб се отразиха на представянето на най-популярните марки. VW Group отчита спад с 3,7% на продажбите през юли – до 792 100 бройки. Свиването на продажбите на три важни пазара е доста по-сериозно от очакването – в Русия спадът е с 40,3%, в Китай с 5,3%, а в Бразилия с 30,6%.

    „Като цяло икономическата ситуация в Китай, Русия и Бразилия е напрегната – обясни шефът на продажбите във VW Group Кристиан Клингер. – В началото на втората половина на годината VW Group нямаше как да остане встрани от тези процеси. В същото време обаче ситуацията на пазарите в Северна Америка и в Европа се подобрява.”

    Пазарът в Северна Америка от януари до юли е нараснал с 6,2% до 533 000 бройки, а в Европа продажбите са се увеличили с 3,7% за същия период до 2,45 милиона автомобили. Що се отнася до отделните марки под шапката на VW Group, Volkswagen регистрира спад с 4,3% за първите седем месеца на годината, при Audi има леко повишение на продажбите, а отличник е Porsche със скок от 28,5% на продажбите.

    Свързани публикации

    Оставете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

    Най-нови

    AUTOCLUB.BG във Facebook

    Facebook Pagelike Widget

    Спорт