Mercedes-Benz ще бъде един от производителите, които няма да пуснат своя реклама по време на тазгодишния Super Bowl. Очаква се най-голямото спортно събитие в САЩ да подобри отново рекордите по гледаемост, което е довело до рекордно високи цени на рекламите. Така, за 60-секунден спот, всеки производител ще трябва да заплати по 10 милиона долара. По
Mercedes-Benz ще бъде един от производителите, които няма да пуснат своя реклама по време на тазгодишния Super Bowl.
Очаква се най-голямото спортно събитие в САЩ да подобри отново рекордите по гледаемост, което е довело до рекордно високи цени на рекламите. Така, за 60-секунден спот, всеки производител ще трябва да заплати по 10 милиона долара.
По неофициална информация, немците са отказали да платят тази сума, като бюджетът им ще бъде фокусиран върху промоция на чисто новия E-Class и обновения SLC в отделни кампании.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *