Два от немските премиум производители – Mercedes-Benz и BMW, ще пропуснат най-голямото спортно събитие в Америка – Супер Боул. Макар и да няма официална информация на какво се дължи решението и при двете компании, не е трудно да се досетим за какво става въпрос. В момента цената на 60-секунден рекламен спот по време на мача
Два от немските премиум производители – Mercedes-Benz и BMW, ще пропуснат най-голямото спортно събитие в Америка – Супер Боул.
Макар и да няма официална информация на какво се дължи решението и при двете компании, не е трудно да се досетим за какво става въпрос. В момента цената на 60-секунден рекламен спот по време на мача е цели 10 милиона долара.
От страна на Mercedes, решението идва като опит за икономия на средства, които ще бъдат използвани за други рекламни кампании. Така, чисто новия E-Class, както и роудстъра SLC, ще получат отделни кампании.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *