Корейският гигант Hyundai, който е собственик и на марката Kia, планира няколко по-евтини SUV модела за пазара в Китай, като новите автомобили ще се борят основно с местната конкуренция. В момента Китай е най-големият пазар за продукцията на Hyundai и Kia и мерките за засилването на присъствието на корейците на този пазар не са изненада.
Корейският гигант Hyundai, който е собственик и на марката Kia, планира няколко по-евтини SUV модела за пазара в Китай, като новите автомобили ще се борят основно с местната конкуренция.
В момента Китай е най-големият пазар за продукцията на Hyundai и Kia и мерките за засилването на присъствието на корейците на този пазар не са изненада.
Предполага се, че първият модел ще е компактен SUV на Hyundai, който ще е с по-семпло оборудване и трябва да влезе в производство през ноември догодина в завода на марката в Гуанджоу. Година по-късно ще се появи и субкомпактен SUV, също произвеждан в Китай, който отново ще носи марката на Hyundai.
Плановете на Kia пък включват лансирането на SUV от средния клас през 2017 в Китай, а през 2018 ще се появи още един субкомпактен кросоувър.
За да се постигнат по-ниски цени на новите модели Hyundai и Kia планират да работят с повече китайски доставчици за осигуряване на необходимите за производството компоненти.
През 2015 година пазарният дял на Hyundai и Kia в Китай се сви до 8,9% – най-ниският от 7 години насам. Този резултат се дължи и на офанзивата на местните производители, които в последните години заляха пазара с нови SUV модели.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *