Daimler планира да продава електромобили под марката Mercedes в Китай, съобщи агенция Reuters, като компанията смята да се възползва пълноценно от отстъпките, които прави местното правителство в опитите си да засили търсенето на екологични возила. Новината беше съобщена от маркетинг шефа на Mercedes Хубертус Троска, който обясни, че приспадането на данъците и другите облекчения при
Daimler планира да продава електромобили под марката Mercedes в Китай, съобщи агенция Reuters, като компанията смята да се възползва пълноценно от отстъпките, които прави местното правителство в опитите си да засили търсенето на екологични возила.
Новината беше съобщена от маркетинг шефа на Mercedes Хубертус Троска, който обясни, че приспадането на данъците и другите облекчения при продажбата на електромобили са се отразили добре на китайския пазар. Миналата година в Китай са продадени над 300 000 електромобила, хибриди и други екологични автомобили, което нарежда азиатската страна като №1 по този показател в световен мащаб.
Огромната част от тези автомобили са били на цена под 250 000 юана (37 515 долара) и са част от гамата на китайски производители.
Сега обаче, благодарение на усилията на китайското правителство, което освен подобряване на екологичните условия, преследва и понижаване на разходите за петрол, в Daimler смятат, че „електромобилите и другите екологични автомобили ще са важен фактор на китайския пазар”.
„От своя страна, Mercedes ще има роля на този пазар на електромобили и хибридни автомобили – заяви Троска на среща на анализатори и инвеститори в Пекин. – Сега търсенето на хибриди се насочва към по-високите сегменти на пазара, където присъстват по-скъпи автомобили, както и изцяло електрически модели.”
Троска не се впусна в конкретни обяснения за плановете на Mercedes по отношение на новите модели, цени или дати на лансиране, но потвърди информацията, че марката ще представи електрически прототип на автомобилния салон в Париж в края на месеца.
Според информация от Daimler, компанията планира да представи между шест и девет електрически модела между 2018 и 2024 година, като част от програмата й да е съперник на Tesla, BMW и Audi.
В момента Daimler предлага един електрически модел в Китай, но под марката Smart, както и един с марката Denza, която е съвместно предприятие с местния производител BYD.
Освен това, гамата на Mercedes в Китай включва plug-in хибридни версии на C-класата, S-класата и кросоувъра GLE.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *