728 x 90

Еуратек Ауто ООД откри своя нов Шкода център в Пловдив

Еуратек Ауто ООД откри своя нов Шкода център в Пловдив

Еуратек Ауто ООД откри своя нов Шкода център в град Пловдив с официална церемония на 11 октомври. С него, оторизираните търговски обекти на Шкода в Пловдив станаха два, и общо 14 за страната. Новият Шкода център в Пловдив се намира на бул. „Карловско Шосе” и разполага с 921,16 м2 изложбена част, 871 м2 сервизна част,

Еуратек Ауто ООД откри своя нов Шкода център в град Пловдив с официална церемония на 11 октомври. С него, оторизираните търговски обекти на Шкода в Пловдив станаха два, и общо 14 за страната. Новият Шкода център в Пловдив се намира на бул. „Карловско Шосе” и разполага с 921,16 м2 изложбена част, 871 м2 сервизна част, и складови площи .

Официалните гости, които уважиха събитието бяха зам. Чешкия Посланик в България – г-н Ярослав Камас, представители на марката от централата на Шкода в Чехия – г-жа Луцие Кун – Регионален Търговски Директор за Източна Европа и инж. Томаш Кубин – Регионален Мениджър за Югоизточна Европа. Специалeн гост на събитието бе и г-н Дамян Войновски, главен секретар изпълнителна агенция „Автомобилна администрация” – Пловдив.

Над 100 клиента и фенове на марката Шкода се присъединиха към празника и се насладиха на разнообразна музикална програма и перлата на вечерта – един от малкото в България, ретро модели Шкода 450 Спартак, произведен през 1958 г.

Новият Шкода Център Пловдив е изграден, съгласно новия корпоративен дизайн и стратегията „Human Touch” на чешкия бранд Шкода. Отговаряйки на високите стандарти на Шкода, представителство гарантира максимална удволетвореност на своите клиенти, предлагайки им висококачествено търговско и сервизно обслужване.

В търговската част на представителството клиентите ще могат да използват интерактивния 3D автомобилен конфигуратор, позволяващ визуализацията на всеки модел с различно оборудване и рзлични варианти на интериор.

Приемът на автомобили за ремонт и поддръжка в сервиза, ще се извършва по най- иновативна система на Шкода – Директен прием, съгласно която, приемането и огледа на автомобила за ремонт ще става с присъствието едновременно и на клиента.

Въвеждането на новата корпоративна визия наложи ребрандирането на 2 165 обекта в цял свят до момента и ще продължи и в бъдеще до пълното 100% ребрандиране на всички обекти на марката в световен мащаб. В България, този процес стартира с ребрандирането на Шкода център Варна,  като до края на 2017 година ще бъдат обновени всички търговски обекти на марката в страната.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт