Правителството в Южна Корея субсидира електромобилите, които излизат на местния пазар от 2012 година насам, но се оказа, че има ограничение, което сега ще бъде премахнато. Субсидии получаваха електромобилите, чиито батерии могат да се заредят за по-малко от 10 часа от битовата електрическа мрежа. Субсидиите за електромобилите в Южна Корея достигат до 18 330 долара
Правителството в Южна Корея субсидира електромобилите, които излизат на местния пазар от 2012 година насам, но се оказа, че има ограничение, което сега ще бъде премахнато. Субсидии получаваха електромобилите, чиито батерии могат да се заредят за по-малко от 10 часа от битовата електрическа мрежа.
Субсидиите за електромобилите в Южна Корея достигат до 18 330 долара от цената на возилото, а от тях се възползваха модели с по-малък капацитет на батерията, които се зареждат по-бързо.
Моделите с по-големи батерии, като предлаганите от Tesla и BYD, оставаха извън обсега на субсидиите, а сега това ще бъде променено.
Очаква се промяната в правилата за субсидиите за електромобилите в Южна Корея да стане факт до юни 2017, но няколко източника от правителството обясниха, че това може да се случи и доста по-рано.
Тази промяна идва точно навреме и приносът за нея от страна на Tesla и китайският BYD не е малък, тъй като и техните модели ще са с по-ниски цени.
От Южна Корея има много заявки за новия Model 3 на Tesla, а с промяната на правилата, цената му ще е по-приемлива.
От BYD пък забавиха влизането си на пазара в Южна Корея, докато не се появи информация за отпадането на ограничението за
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *