Nissan официално съобщи за старта на ново подразделение Nismo Cars Business Department, чиято основна цел ще е „развиването на по-привлекателни продукти за по-къс период от време”, а след това тези продукти ще бъдат промотирани през дилърската мрежа и моторспорт програмите на компанията. В момента под шапката на Nismo се произвеждат около 15 000 коли годишно,
Nissan официално съобщи за старта на ново подразделение Nismo Cars Business Department, чиято основна цел ще е „развиването на по-привлекателни продукти за по-къс период от време”, а след това тези продукти ще бъдат промотирани през дилърската мрежа и моторспорт програмите на компанията.
В момента под шапката на Nismo се произвеждат около 15 000 коли годишно, което не е никак много като се има предвид за колко много модели става въпрос, както и каква е стойността на програмата GT-R Nismo, за която също отговаря подразделението.
Все още обаче не е потвърдена информацията, че Nismo ще започне да предлага и боди китове без увеличение на мощността на колата – модел, който се прилага от BMW при M Sport и M Performance китовете. Всъщност, доста по-близкият и по-естествен модел би бил този на Renault Sport, но анализаторите изчакват официалното обявяване на плановете на Nismo за развитието на подразделението.
Освен това, все още се чака потвърждение и на информацията, че каква точно роля в разрастването на Nismo ще получат специалистите от тунинг компанията Autech, която се занимава само с вътрешни проекти на Nissan.
Добрата новина е, че Nismo версиите на популярните модели на Nissan ще стават все повече, но в същото време маркетинг специалистите на марката с лекота пропуснаха някои интересни възмажности.
Pulsar Nismo така и не се материализира, нито пък хотхеч версията му с дизелов мотор с мощност 185 конски сили, за която се говореше през 2015 година. Още нещо – бившият шеф на Nissan Европа държеше популярният кросоувър Qashqai да получи версия Nismo, която щеше да се пояди доста преди Tiguan R и Ateca Cupra, но и това не се случи.
В световен мащаб пуснатите през 2013 година Nismo варианти на GT-R и 370Z получиха високи оценки, но след това се появиха разочароващите Juke Nismo и Sentra Nismo, като вторият модел, който е за американския пазар е на границата да бъде обявен за провал. Затова и следващите стъпки на Nismo ще са много важни.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *