Hyundai се отказа от плана си да лансира луксозната си марка Genesis почти едновременно на всички световни пазари и затова новият бранд ще се появи в Европа с малко закъснение. В началото на 2020 година Genesis ще стъпи в Европа, като в началото ще присъства на малко, но важни пазари – Великобритания, Германия и Швейцария.
Hyundai се отказа от плана си да лансира луксозната си марка Genesis почти едновременно на всички световни пазари и затова новият бранд ще се появи в Европа с малко закъснение. В началото на 2020 година Genesis ще стъпи в Европа, като в началото ще присъства на малко, но важни пазари – Великобритания, Германия и Швейцария.
Според Automobile Magazine, това ще означава, че марката ще бъде представена с по един бутиков шоурум в Лондон, Мюнхен и Цюрих.
„Лансирането на премиум марка в Европа е предизвикателство, а ако не разполагаш с всички необходими продукти за този пазар, такова лансиране става още по-сериозно предизвикателство”, обясни главният оперативен директор на Hyundai Европа Томас Шмидт.
Търговската политика на Genesis също ще е различна, моделите на марката ще се продават само чрез директен маркетинг, т.е няма да има традиционните дилъри. Шефът на Genesis, който дойде от Lamborghini, Манфред Фитцджералд е на мнение, че по-голямата част от сделките ще са различни форми на лизинг.
„Най-общо, нашите клиенти ще могат да ползват седан през лятото и SUV през зимата – обясни той. – Като цяло повечето ни модели за обслужване на клиентите ще са създадени по изискванията и предпочитанията на отделните ни партньори.”
В момента Genesis работи по третия си модел – G70, като по-късно ще се появи и купе и два SUV модела. Все още не е потвърдено, че марката ще лансира и трети кросоувър.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *